Lamborghini face spectacol cu noul Super Trofeo Evo

0
59
Lamborghini Huracan Super Trofeo Evo

Cei mult mai bogați decât noi care și-au dorit să trăiască o experiență mai apropiată cu cea de la bordul unui Huracan GT3 tocmai au fost ascultați căci Lamborghini a pompat și mai mulți steroizi în Super Trofeo prin lansarea lui Super Trofeo Evo.

La o aruncătură de băț de linia de producție de la Santa’Agata Bolognese și acompaniată de o cântăreață de operă a avut loc lansarea unui nou model de competiție cu taurul „turbat” pe bot: noul Lamborghini Huracan Super Trofeo Evo. Mașina prezintă un pas major înainte la capitolul performanță, reliefat de noul pachet aerodinamic, și, totodată, un nou parteneriat cu creatorul de ceasuri Roger Dubuis.

Plecând de la dorința de a menține aceeași nivel de apăsare în timp ce se reduce rezistența la înaintare, inginerii de la Lamborghini Squadra Corse – divizia de curse in-house a producătorului italian – au făcut echipă cu cei de la Dallara pentru redesenarea bodykit-ului care îmbracă modelul Super Trofeo. Aceștia au fost sfătuiți și de Centro Stile, care a avut un cuvânt de spus și în punerea la punct a livery-ului de prezentare.

 Acest nou pachet aerodinamic va intra în competiție începând cu sezonul 2018, toate echipele participante în cele trei serii continentale Super Trofeo (Asia, Europa și America de Nord) având posibilitatea să cumpere noul pachet pentru Huracan-urile din dotare. Altfel, pentru achiziția unui Huracan Super Trofeo deja „îmbrăcat” cu toate noile modificări, doritorii vor trebui să scoată din buzunar 235.000 de Euro.

Pe lângă oportunitatea de a lansa un nou model (sau, dacă vreți, un update al unui model deja existent), Lamborghini a prezentat cu această ocazie și un nou parteneriat între Squadra Corse și producătorul elvețian de ceasuri Roger Dubuis. Acesta debutează de la anul, Dubuis devenind și sponsor în Super Trofeo din 2018.

 Preluând modelul pus în practică pentru prima oară de Porsche și Venturi, Lamborghini au pus bazele propriei cupe monomarcă pe vremea deja clasicului Diablo. Bogătașii au rupt ușa italienilor așa că tradiția a continuat și după lansarea modelului Gallardo – competiția primind atunci numele Super Trofeo.

Gallardo a îmbătrânit și el și a fost pensionat, în locul lui venind Huracan. Acesta nu a așteptat prea mult până să primească propriul combinezon – clienții băteau deja din picioare. Se pare că modelul competițiilor monomarcă este de succes căci Porsche încă îl aplică, Ferrari sunt și ei pe aceeași lungime de undă iar alți constructori vor să intre pe același făgaș, de pildă Alpine.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.