Lamborghini Huracán EVO: tehnologii noi care amplifică emoțiile atunci când ești la volan

0
59
Lamborghini Huracán EVO

Tehnologii performante și emoții atunci când ești la volan. Aceasta este, pe scurt, esența noului Lamborghini Huracán EVO.

Lamborghini Huracán EVO a preluat abilitățile extraordinare de la Huracán Performante care sunt combinate cu o dinamică și un control fabuloase pentru a obține o experiență unica la volan în fiecare zi.

Așa cum poți să ghicești după nume, Huracán EVO este o evoluție din toate punctele de vedere. Modelul are un motor V10 de 5,2 litri aspirat care dezvoltă 640 CP la 8.000 rpm și are un cuplu de 600 Nm la 6.500 rpm.

Lamborghini Huracán EVO

Cu o greutate de doar 1.422 kg, Huracán EVO are un raport greutate – putere de 2,22 kg/CP și accelerează de la 0-100 km/h în 2,9 secunde și de la 0-200 km/h în 9.0 secunde. Pentru a opri bestie de la 100 km/h la 0 ai nevoie de doar 31,9 metri.

Cei de la Lamborghini spun că au creat o mașină super-agilă, care răspunde rapid la comenzi. Există trei moduri în care poți conduce noul model: STRADA, SPORT sau CORSA, iar ceea ce este spectaculos este faptul că Huracán EVO îți recunoaște intențiile prin modul în care lucrezi cu volanul, frâna și accelerația.

Lamborghini Huracán EVO

Astfel, în modul STRADA, Huracán EVO este ușor de condus dacă mergi până la supermarket, în modul SPORT poți să te riști pe un drum cum e Transfăgărășanul, cu circulația închisă evident, iar în modul CORSA îți recomandăm să te distrezi pe circuit. Acolo unde poți atinge și viteza de top de peste 325 km/h.

Capacitatea rezervorului este de 83 de litri, iar consumul încă nu a fost anunțat. Dar probabil dacă vrei o astfel de mașină, cifrele astea nu contează atât de mult. Poate te interesează însă că portbagajul are doar 100 de litri și cred că era mai util dacă mai puneau acolo încă un rezervor de benzină.

Lamborghini Huracán EVO

Stai liniștit, mașina dispune și de ultimele sisteme în ceea ce privește conectivitatea, cu Apple Carplay sau Android Auto, iar la interior materialele sunt de cea mai bună calitate, în spiritul sportiv al mașinii.

Iar dacă nu ai măcar vreo 185.000 de euro în conturi, poți să dai click în secțiunea noastră de rețete pentru a-ți regla glicemia. 😉

Citește și: Povestea primei mașini din Italia… care era de fapt din Franța

Urmărește pizzasipaste.ro pe FacebookInstagram și YouTube

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.