Vespa anunță o avalanșă de ediții speciale

0
72

Vespa ne pregătește o serie de versiuni speciale gândite să satisfacă întreaga arie a clienților, pornind de la modele cunoscute precum Primavera, Sprint, GTS, italienii aducând în plus și un model electric!

Fanii Vespa trebuie să coboare urechea repede! Producătorii celui mai popular scuter din lume scot la înaintare mai multe ediții speciale sau versiuni noi ale modelelor lor cele mai apreciate, precum Primavera sau Sprint. Toate ies în evidență prin combinațiile de culori aparte sau echipările mai puțin întâlnite. Ție care ți se potrivește? 

 

Citește și: Vespa reînvie „Sei Giorni” cu o ediție specială

Vespa Elettrica

Faptul că Piaggio urmărea să construiască un scuter electric se știa încă de anul trecut dar abia anul acesta, cu ocazia EICMA 2017, vedem și rezultatul muncii: Vespa Elettrica. Modelul de bază va avea o autonomie de 100 de kilometri care, evident, va varia în funcție de cel de pe șa. Ca o comparație, un Primavera cu motorul de 50cc are o autonomie de circa trei ori mai mare. Italienii contracarează acest fapt recomandând Elettrica pentru uzul în oraș, spunând și că modelul eco va depăși ca performanțe un scuter cu motor de 50cc. Va exista, însă, și o variantă hibridă, X Version, cu autonomie de 200 de kilometri. Nu se știu prețurile dar se cunoaște că bateriile se vor încărca în doar patru ore printr-o priză de perete – iar durata lor de viață va fi cam de 10 ani, scăzându-le randamentul după 1000 de încărcări. Cel de pe șa va putea să se mențină la curent cu status-ul bateriilor sale printr-un ecran TFT de pe ghidon, scuterul fiind capabil să se conecteze și cu telefonul tău mobil prin Bluetooth cu ajutorul aplicației Vespa Elettrica. Acesta este prima oară când Vespa se joacă cu ideea producerii unui scuter electric așa că, mai mult ca sigur, modelele din viitor vor fi chiar mai tentante.

Vespa Sprint și Sprint S

Creat în anii ’60 drept cea mai sportivă interpretare a unui scuter Vespa, modelul Sprint va fi reîmprospătată cu elemente noi (și nu numai) pentru anul viitor. Printre acestea se numără farul și stopul care beneficiază de tehnologia LED, funcția Bike Finder fiind și ea standard. În plus, niște detalii stilistice la partea frontală scot și mai mult Sprintul în evidență începând cu modelul anului 2018. Jantele rămân aceleași, tot de 12” – mari pentru un scuter. Pe lângă Sprint, dacă-ți dorești ceva și mai sportiv, vei putea cumpăra Sprint S. Acesta va fi cel mai „cu chef de viață” din întreaga categorie cu dimensiuni mici a mărcii. Ca și la Primavera S, despre care vorbim mai jos, și Sprint S va beneficia de un ecran TFT multi-funcțional pe ghidon cu diagonala de 4,3″. Trecând peste partea de infotainment – susținută de Vespa Multimedia Platform – trebuie să spunem că ambele modele sunt la dispoziția ta fie cu motoare de 125 (putere maximă de 8kw) sau de 150cc (putere maximă de 9,5kw, ambele în patru timpi. Consumul mediu comunicat de producător este de 44,2l/km pentru versiunea de 125, respectiv 40,3l/km pentru cea cu motorul mai mare. Ambele vor fi disponibile în doar trei culori, dintre care două sunt nuanțe de argintiu…

Vespa Primavera aniversează o jumătate de veac 

Primavera își va celebra a 50-a aniversare în cadrul EICMA unde va fi prezentată publicului versiunea 50 Anniversario. Va fi prezentă, evident, și varianta de bază care va beneficia și ea de noile jante de 12” în cinci spițe din aliaj. Varianta aniversară va fi pusă în mișcare de același cuplu de motoare de 50cc sau 125cc, elementul definitoriu fiind combinația albastru/bej în care este vopsit exteriorul. Tot la Salonul Moto de la Milano va debuta și varianta mai sportivă, Primavera S. Disponbilă în bej, roșu și albastru (toate în nuanțe mate), versiunea mai sportivă va beneficia de același ecran de 4,3” ca și Sprint-ul. În plus, la standul Vespa, vei mai putea vedea și Primavera Touring care, după cum subliniază și numele, este gândită pentru cei cu chef de călătorii. Astfel, acest model este echipat cu două suporturi pentru bagaje, unul în față și altul în spate. În plus, și șaua este diferită pentru un confort sporit la drum lung.

Vespa Yacht Club

Inspirați de pasiunea italienilor pentru iahturi, Vespa vine cu două ediții speciale pentru iubitorii oceanelor și a somptuozității navelor. Vespa Primavera Yacht Club și Vespa GTS Yacht Club sunt cele două modele, unul din familia de mici dimensiuni și altul din familia „full-size”. Ambele sunt vopsite în alb iar elementul care iese cel mai mult în evidență este șaua cu un model cu dungi alb-albastre asemenea design-ului de pe ambarcațiuni. Jantele respectă și ele această temă coloristică maritimă fiind albastre. Dacă cele două modele Yacht Club sunt Omega, atunci Vespa a fost atentă să aducă și pe Alfa la show: versiunea Notte vopsită în negru mat. Această echipare specială va fi disponibilă pentru Sprint (motoare de 50 și 125cc) și pentru GTS Super (motoare de 125cc și 300cc). Este de menționat că și jantele și evacuarea sunt negre pe această versiune „a nopții”.

Concluzia simplă este că Vespa vrea să-și atragă o masă de clienți cât mai individualiști prin oferta de modele speciale și ediții limitate care vor deveni căutate printre pasionații acestor scutere. 

Urmărește pizzasipaste.ro pe FacebookInstagram și YouTube

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.